slutkörd + träningsvärk är fint

yeeesss, vet ni? tandläkarbesöket tog 30min - de skulle bara byta lagning!!! så sjukt lättad jag blev. efter det skulle jag in till stan sa jag ju, men iochmed att jag blev klar så snabbt kunde jag sticka iväg på inventeringen i lomma på ica där sofies pappa jobbar. tyvärr väntade jag i centrum i 1,5h på dem....kuuul! skitsamma, fick 150 spänn för jobbet och träffade en massa trevliga personer. kom hem för en stund sedan, nu ska jag sovaaa!

finaa. i've been missing you tonight baby!!! annawa då alltså.



Kommentarer
anna

OH saknat dig med babyemi! men om jag ska vara ärlig har jag saknat joel och jacob mer........ HEHHEHEHHEHEHEE

2010-04-29 @ 23:23:01
URL: http://annawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0