simply the best!!


Under mattelektionen innan lunch bestämde jag, anna, sandra och isis oss för att ta ett powerwalking-pass i det fina vädret!
I hela 40min knatade vi på i takt till musiken, undra vad folk tänkte som såg oss. Såg nog jävulskt roligt ut.
Gick förbi sjön, kände på vattnet, tillbaka längs vattnet igen och sedan låg vi och stekte i vårsolen.
Helt underbart och så duktiga vi kände oss!

På dressyren fick jag rida Lord och herrejävlar, jag har nog aldrig aldrig någonsin suttit på en häst som varit så stel och stum i munnen. Även fast jag hade otrolig träningsvärk i benen lyckades vi kämpa oss igenom passet och i slutet var han riktigt fin! Det lönade sig med mycket jobb alltså vilket känns kul, om det inte skulle varit någon skillnad hade det ju inte varit lika roligt. Red på utebanan också, superskönt. Dock är han inte riktigt min typ; han är liksom rätt grov, tung, alla hovarna på jorden och no action men absolut gudasnäll.
Lillebror har fått behandling idag mot sin ömma rygg så förhoppningsvis är vi back on track igen efter återbesöket av equiterapeuten nästa vecka. Han var sne i korset så hoppas han blir bra det lilla yrvädret.

Ja ni, det var min dag..på ett ungefär. Nu ska jag slå mig ner framför tv:n, Vampire Diaries!
Måste lägga mig i tid ikväll, jag och Isis har nämligen bestämt oss för att springa en runda imorgonbitti innan skolan börjar. 07.15 kan någon snäll själ hålla tummarna för att vi överlever!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0