open your eyes, it's only the real world

Ja jo, hur gick det med färgningen då?
HAHA not that good..

Blonderade först utväxten så att allt blev samma färg, sedan lade vi i "askblond" så att utväxten skulle bli mindre synlig sedan när det växer ut. Färgen blev något åt...brun/grön hållet med skiftningar av blond!
Jisses, varför lär jag mig aldrig att jag inte borde färga håret hemma?

(Okej, SÅ illa kanske det inte är, får väl se imorrn...)

Dressyren förut gick inte heller så bra då vet. hade kikat på Lillebror o konstaterade att han var öm i ryggen. Inte så konstigt eftersom han inte kändes helt normal förra veckan, i lördags med Ronja hade han tydligen knappt viljat gå framåt. Fick vila i två dagar och idag red jag som om jag hade ett ägg i handen haha.. Slappnade av efter en stund eftersom han gick rätt fritt men endå med stöd och trampa på bra framåt. Kändes hyffsat bra iallafall i slutet.

Nu ska jag strax lägga mig då jag är trötter..ska se om jag kan slänga upp en bild på håret om en stund.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0