regn, hem igen, slut på lov..

Kan det bli bättre?
Okej, nu ska jag inte klaga men det känns oerhört segt att lovet är över och jag sitter på bussen påväg hem igen.
Helgen är uppe har varit jättebra! Inte hunnit med allt jag skulle gjort men det kommer ju fler gånger :)
Blev förresten buss eftersom en tågbiljett ner kostade nästan 1000 spänn, helt sjukt. Inte värt det kanske, men får därför spendera 5h o 20min på en buss ;) inte skönt men jaja.

Kommer hem runt 8 ikväll, ska äta lite, packa upp och sedan ha en träff med sängen.
Skönt! Skolan börjar ju imorgon, därför bäst att lägga sig hyffsat.
Nästa gång ska jag försöka begränsa mig lite med packningen. Packat för en vecka typ, och bara använt..1/3 av kläderna?! Så svårt, man vet ju aldrig vad man vill ha haha.

Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0