there's never a right time to say goodbye

Som min kära Annawa sa, kvällen igår glömmer vi!
VILKET JÄVLA DRAG DET VAR!! Eller inte.
Den spenderas först på Tjallamalla där det bjöds på gratis öl, sedan gick vi vidare till Stapeln (?).

Kom i vilket fall hem runt halv 2, kallt som sjutton så det var riktigt skönt att krypa i säng.
Sov jättegott och idag känner jag mig rätt utvilad.
Tyvärr skola imorgon, uuusch men vi taggar i vilket fall.

Norrlandsboysen blev avkramade av Annawa på flygplatsen imorse så deras sköna sätt får vi antagligen inte träffa på ett tag. Men som André sa; "I sommar ska jag vara här nere 2 veckor!!" (i inte alltför nyktert tillstånd men ändå).

Attans att jag inte använt kameran något under dessa härliga dagar, jaja, får bli nästa gång!
Och nu när det fina vädret kommer allt tätare får det bli skärpning på den punkten.

Ha en fin söndag!
Förresten, idag är det precis 8 månader sen jag flyttade hit ner.

memories


Kommentarer
Erik

Hahaha Diggar min flaska därxD haha

2010-04-11 @ 18:05:47
annawa

mi love <3

2010-04-11 @ 18:36:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0