i bjärred hos min lilla annawa

har just anlänt till bjärred och sitter nu och väntar på annawa som springer genom duschen. cyklade som en jag vet inte vad till bussen förut (kom iväg för sent as usual) och hann PRECIS låsa cykeln och springa tilll hållplatsen innan den kom. ibland älskar jag att de jämt är minst 2min sena.

just nu taggar vi, eller jag iallafall men vem vet kanske annawa i duschen med, inför modehelgen i löddeköpinge som vi ska bege oss till om en stund! kommer nog bli riktigt roligt och vi kommer säkerligen bli supersnygga..! tror det är första gången jag visar mig helt utan smink för allmänheten, utan någon bas eller nånting. känner mig verkligen inte bekväm i det men det kanske är bra att vänja sig..

solen har gått och gömt sig idag verkar det som, får hoppas på att den dyker upp lite senare. rätt kallt alltså och blåser en del. ikväll bär det av till husie (?), pa-pa-pa-party everyday!

ha en fin lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0