grått och trist ute denna underbara fredag

känner mig oerhört duktig som orkade släpa mig iväg till skolan när det gjorde ont hur jag än gick. låter som jag gick som värsta offret - vilket jag nog gjorde. ont så in i *pip* i höfterna, man brukar väl inte få ont där av att powerwalka? tydligen. bussresan till skolan var heelt okej då sandri och jag köpte tekakor och festis på moxy's till frukost. bra start på dagen!! nu sitter jag i skolan och gör ingenting som vanligt, men vem orkar anstränga sig på första lektionen? som dessutom är naturkunskap.

det är bra. det är helg snart. gud vad jag ska ta det lugnt ikväll, imorgon däremot lämnar vi måtta hemma när vi drar till malmö på kvällen. vi hörs, tjingeling!

förresten, ingen har väl undgått att höra om vulkanen på island som spyr ut aska? sist det hände pågick det tydligen i ett år, jisses. hört att askan kan blästra rutorna på planen samt förstöra motorerna så man förstår ju varför alla flyg är inställda..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0