and I used to think that I was all you would need

ibland är det för skönt att ta en dusch, tvätta håret och kleta på en ansiktsmask, lägga sig i soffan och äta fruktsallad - snacka om att man får en bra feeling.
bjuder på en oemotståndlig bild nedan också, haha.


dagens smaltips; istället för att sätta er med en stor fet godispåse, ät fruktsallad istället! godare och mycket nyttigare! plus att man känner sig så mycket fräschare istället för om man tryckt i sig onyttigheter.





och jag älskar att det är ljust så länge, sommaren är påväg..


jag är glad idag. helt utan anledning! borde egentligen inte vara det eftersom jag haft sådan huvudvärk men det är jag iallafall. har fått vila upp mig, börjar inte förrän 10 imorgon, mycket ledigt framöver och snart sommarlov. man kan inte mer än älska det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0