and I ain't missing you at all


Victoria
och jag är världsbäst som hann klart redan till 11 med stalltjänsten! Hon (och Mona) mockade medan jag satte höpåsar åt alla hästar, 3 var och blev alltså ca. 70st!! Rätt trött efter det, tror jag kommer drömma om siffror inatt.

Red Eloise efter lunchen, har alltid trott att hon skulle vara skittråkig men rena rama motsatsen. Hon var jääättekänslig i munnen (även fast hon inte vill gå där man vill ha henne) och jag jobbade med att öka steget eftersom hon alltid annars ser så trippig ut. Vet inte hur det såg ut men i slutet kändes hon bättre än innan iaf haha.

Sofie och jag satt ute i solen med världens mest tillgivna katt förut också eftersom vi hade 2h tills stalltjänsten började, huur skönt som helst. Jaja, om en stund ska vi ta in hästarn, sedan hem!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0